Politica de Confidențialitate foiparcurs.ro

 Ultima revizie: 22.05.2018.

Confidențialitatea datelor dumneavoastră este importantă.
În consecință, am redactat această politică de confidențialitate care descrie cum colectăm și cum cum utilizăm informațiile personale pe care ni le furnizați atunci când creați un cont pe foiparcurs.ro, precum și cum puteți să vă exercitați drepturile pe care le aveți asupra datelor dumneavoastră personale.

Ce date personale colectăm?

Informații pe care ni le furnizați dumneavoastră

Atunci când doriți să folosiți serviciile foiparcurs.ro, putem să solicităm date personale de la dumneavoastră.
De exemplu, atunci când creați un cont pe foiparcurs.ro, vă vom cere adresa de e-mail, numele și o parolă. Dacă alegeți să vă abonați la serviciile noastre, vă vom cere informații pentru facturare.
Pe parcursul colaborării noastre, este posibil să ne furnizați informații personale atunci când conversăm pe e-mail, chat, când răspundeți unui chestionar sau comunicați cu noi pe plaformele sociale, cum ar fi Facebook sau Twitter.

Informații pe care le colectăm de la terți

Putem colecta informații adițioanle despre dumneavoastră de la terți, în principal pentru a ne ajuta să îmbunătățim serviciile noastre.
Folosim Google Analyitics pentru a obține informații despre paginile vizitate, lucru care ne poate ajuta să îmbunătățim anumite pagini.

Ce facem cu informațiile personale

Sub nicio formă nu închiriem, nu comercializăm și nu punem la dispoziția altor companii datele dumneavoastră personale fără consimțământul dumneavoastră.

Putem să folosim informațiile pe care le colectăm în aplicațiile noastre pentru:

  • a opera, optimiza și menține platformele noastre online, produsele și serviciile noastre;
  • a înțelege cum folosiți produsele noastre și pentru a custmiza experiența dumneavoastră;
  • crearea de conturi online;
  • procesarea comenzilor și a plăților;
  • a vă trimite comunicări de marketing pe care credem că le veți aprecia, în acord cu preferințele dumneavoastră;
  • a vă oferi suport, pentru a răspunde la feedback-ul online primit de la dumneavoastră și cererilor trimise prin e-mail și pentru a vă oferi informații și acces la resurse atunci când ne solicitați acest lucru;
  • a identifica probleme legate de serverul nostru sau alte probleme IT sau de conectivitate;
  • a îndeplini alte scopuri comerciale legitime, cum ar fi îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre sau alte scopuri legale, asupra cărora vom notifica utilizatorii și clienții noștri.

Comunicațiile prin e-mail

Din când în când, vom comunica prin e-mail cu dumneavoastră. Sunt două tipuri de e-mailuri pe care le puteți primi:

  1. E-mailuri legate de serviciul pe care îl oferim: Aceste e-mailuri sunt necesare pentru funcționarea serviciului oferit, cum ar fi confirmări pentru resetarea parolei, notificări când expiră abonamentul dumneavoastră, notificări configurate de dumneavoastră în aplicație, anunțuri importante pentru utilizatorii foiparcurs.ro, sau răspunsuri la solicitările dumneavoastră. Nu puteți opta pentru a nu primi aceste e-mailuri, întrucât fac parte din serviciul pe care CDI Software Solutions vi-l oferă. Pentru a nu mai primi aceste e-mailuri, puteți să ne solicitați să ștergem contul dumneavoastră pe foiparcurs.ro.
  2. E-mailuri de marketing: Acestea includ noutăți despre produsele noastre, sfaturi, promoții sau materiale similare. Puteți opta pentru a nu mai primi aceste e-mailuri, folosind link-urile de dezabonare din e-mailurile respective.

Vom folosi informațiile personale doar în moduri compatibile cu scopul pentru care le-am colectat sau pentru scopuri autorizate de dumneavoastră.

Cu cine partajăm informațiile dumeavoastră

Putem partaja informații personale despre dumneavoastră doar în circumstanțele limitate descrise mai jos:

  • Cu furnizorii de servicii care pot avea acces la informațiile dumneavoastră personale pentru a ne ajuta să vă oferim și să îmbunătățim serviciul prestat de CDI Software Solutions. Acești furnizori care pot accesa și folosi informațiile dumneavoastră doar în acest scop includ companii ca Google Analytics, Facebook, Postmark, MailChimp. De exemplu, folosim Postmark pentru a vă trimite e-mailuri tranzacționale (creare de cont, resteare de parolă).
  • Putem, de asemenea, să furnizăm informațiile dumeavoastră unor terți: (a) când ne este cerut prin lege, ordin judecătoresc sau altă autorizare judiciară, (b) ca răspuns la solicitări legale ale autorităților publice , (c) legat de vânzarea, transferul, fuziunea, falimentul, restructurarea sau alte reorganizări ale societății noastre, (d) pentru a investiga orice ilegalități legate de produsele sau serviciile noastre.
  • Altor persoane, cu consimțământul dumneavoastră.
  • Dacă utilizați serviciile noastre ca parte a unei organizații cu abonament gestionat de un administrator al contului dumneavoastră, administratorul poate accesa și modifica datele dumneavoastră. Pentru mai multe informații, consultați regulamentele interne ale organizației dumneavoastră.
  • Putem face publice informații agregate care nu permit identificarea dumneavoastră, cum ar fi date statistice despre utilizatorii și serviciile pe care le oferim.

Cookie-uri și alte tehnologii similare de urmărire

Ca toate site-urile, folosim cookie-uri și alte tehnologii similare.
Folosim Google Analytics pentru a urmări vizitele pe site-ul nostru și campaniile de marketing. Puteți să optați pentru a nu fi urmăriți în Google Analytics aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Folosim un cookie pentru a menține sesiunea dumneavoastră utilizator. Acest cookie este șters de fiecare dată când vă deconectați.

Cum protejăm informațiile dumneavoastră

Când introduceți informații personala pe site-ul nostru, aceste informații sunt transmise criptat prin tehnologia Transport Layer Security (tls). Parolele dumneavoastră sunt stocate criptat (MD5 Hash).
Folosim tehnologia și procedurile adecvate pentru a proteja informațiile dumneavoastră de pierdere, acces neautorizat, divulgare, alterare sau distrugere, dar, cum bine știți, nicio metodă de transmisie prin internet sau metodă de stocare nu este 100% sigură. Așadar, nu putem garanta securitatea absolută a datelor dumneavoastră.

Drepturile și opțiunile dumnavoastră cu privire la protecția datelor personale

Aveți următoarele drepturi:

  • Dacă doriți să accesați informațiile personale pe care le colectăm, vă rugăm să ne contactați. Datele de contact sunt la sfârșitul acestui document.
  • Puteți corecta și modifica datele dumneavoastră intrând în contul dumneavoastră foiparcurs.ro. De asemenea, puteți să ne solicitați să ștergem contul dumneavoastră, astfel o să fie șterse toate datele dumneavoastră.
  • Puteți să vă opuneți procesării datelor dumneavostră personale sau să ne solicitați să restricționăm procesarea lor, sau să solicitați portabilitatea datelor dumneavoastră în măsura în care este tehnic posibil. În aceste cazuri, vă rugăm să ne contactați utilizând datele de contact de la sfârșitul acestui document.
  • De asemenea, dacă am colectat și procesat informațiile dumneavoastră personale cu consimțământul dumneavoastră, puteți să vă retrageți consimțământul oricând. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea procesărilor ce au precedat această retragere și nu va afecta procesarea informațiilor dumneavoastră personale ca urmare a altor temeiuri legale, altele decât consimțământul dumneavoastră.
  • Aveți dreptul de a vă plânge autorităților pentru protecția datelor asupra oricărui aspect privind preocesările pe care le efectuăm. Datele de contact ale acestor autorități sunt aici.

Aveți oricând dreptul de a opta pentru a nu mai primi comunicări de marketing din partea noastră. Puteți să vă exercitați acest drept dând clic pe link-ul “dezabonare” din e-mailurile de marketing pe care vi le trimitem, sau contactați-ne. Chiar dacă vă dezabonați de la comunicațiile de marketing, tot veți primi e-mailuri legate de serviciul pe care îl oferim.

Linkurile către alte site-uri web

Site-ul nostru web conține linkuri către site-uri web terțe și plugin-uri terțe (cum ar fi butoane petru social sharing) operate de către alte companii. Nu suntem responsabili pentru cum aplică politicile de confidențialitate alte site-uri. Vă rugăm să citiți politicile de confidențialitate de pe acele site-uri atunci când părăsiți site-ul nostru. Această politică de confidențialitate se aplică exclusiv informațiilor colectate prin produsele CDI Software Solutions.

Retenția datelor

Vom reține informațiile dumneavoastră personale pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor descrise în această politică de confidențialitate, în afara situației în care o perioadă mai mare de retenție este cerută sau permisă de lege sau din motive legale, fiscale sau administrative, or alte scopuri legale.
Atunci când nu mai există justificare legitimă privind procesarea informațiilor dumneavoastră personale, fie le vom șterge, fie le vom anonimiza, sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu: în cazul în care informațiile dumneavoatră sunt stocate într-o arhivă de backup), atunci vom stoca în mod securizat informațiile dumneavoastră și le vom izola de orice procesare ulterioară până când ștergerea va fi posibilă.

Modificări ale politicii de confidențialitate

Vom aduce modificări acestei politici de confidențialitate pentru a răspunde modificărilor legale, tehnice sau de business.
Atunci când vom aduce modificări politicii de confidențialitate, vă vom informa, în funcție de importanța modificărilor. Vom solicita consimțământul dumneavoastră asupra modificărilor atunci când acest lucru este cerut de către legile privind protecția datelor.
Data ultimei modificări este afișată la începutul acestei politici de confidențialitate. Noua policită de confidențialitate se va aplica tuturor utilizatorilor curenți și trecuți ai site-ului și va înlocui orice alte prevederi anterioare care nu sunt compatibile cu prezenta politică.

Datele noastre de contact

Dacă aveți nelămuriri sau preocupări privind utilizarea sau dezvăluirea informațiilor dumneavoastră personale, puteți să ne contacați trimițându-ne un e-mail la adresa office@cdigroup.ro.

Contact

Datele noastre de contact

SC CDI Software Solutions SRL
Strada Ilarie Chendi nr. 31-31A
Sector 2, Bucureşti
Tel: 0726 150 241
E-mail: office@cdigroup.ro

Cod Fiscal: RO 18602467
Număr de inregistrare la Registrul Comerţului: J40/6647/19.04.2006
Banca OTP BANK Suc. DOROBANTI - IBAN : RO98 OTPV 1300 0007 1434 RO01
Contul de trezorerie RO48 TREZ 7025 069X XX01 5473 deschis la trezoreria Sector 2

Urmăriți-ne pe platformele sociale

Termeni și condiții     Politica de confidențialitate

© 2018 CDI Software Solutions